Problémy s doručením
Česká pošta
V pracovních dnech doručuje Česká pošta do 24 hodin od expedice. Vyhledání zásilky je možné na stránkách České pošty www.ceskaposta.cz nebo na lince pro zákaznický servis 840 111 244. V případě, že nebudete zastiženi na Vámi uvedené dodací adrese (doma, v práci atd.), bude balíček uložen 7 dní na poště v místě Vašeho bydliště.
PPL
Všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci. Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase). Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu
Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny. Vyhledání zásilky je možné ZDE.